دستگاه جوش, مقالات

تعمیر دستگاه جوش اینورتر

تعمیر دستگاه جوش اینورتر

تعمیر دستگاه جوش اینورتر

اگر بخواهیم به ساده زبان از دستگاه جوش اینورتر بگوییم، یک سیستم الکترونیکی برای تنظیم ولتاژ است. در مورد دستگاه جوش اینورتر، منبع تغذیه AC را به یک ولتاژ خروجی قابل استفاده کمتر تبدیل می کند. دستگاه های مبتنی بر اینورتر از چند قطعه الکترونیکی برای تبدیل برق استفاده می کنند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

فروشگاه جوش و برش تسلا علاوه بر فروش انواع دستگاه جوش در زمینه تولید و تعمیر دستگاه جوش اینورتر نیز فعالیت دارد. دستگاه های جوش هر روز در حال پیشرفته تر شدن هستند و به امکانات آنها افزوده میشود. علاوه بر امکانات، ابعاد آنها نیز کوچکتر میشود که همین موضوع باعث جابجایی راحت تر دستگاه جوش شده است. دستگاه جوش اینورتر از جدیدترین انواع دستگاه جوش میباشد که کیفیت بالای جوشکاری و همچنین ابعاد کوچک از مزایای آن میباشد. دستگاه جوش اینورتر اگر پس از مدتی علائمی از خود بروز دهد که نشان دهد دستگاه جوش خراب شده است باید نسبت به تعمیر دستگاه جوش اینورتر اقدام نمود:

  1. روشن نشدن و عمل نکردن ترانس جوش
  2. اگر به هنگام جوشکاری متوجه جوش نزدن دستگاه شدید نشانه خرابی دستگاه جوش اینورتر میباشد.
  3. در برخی مواقع مشاهده میشود که به هنگام جوشکاری، نقطه جوش میچسبد که همین موضوع نشان دهنده خرابی دستگاه جوشکاری میباشد.
  4. اگر دستگاه جوش برای جوشکاری های مختلف تنظیم نمیشود نشانه خرابی دستگاه جوش اینورتر میباشد.
  5. عدم قوس الکتریکی در جوشکاری نیز از علائم خرابی دستگاه جوش است و باید برای تعمیر دستگاه جوش اینورتر اقدام نمایید.
  6. در صورتیکه ولوم و نمایشگر نیز در کارکرد خود دچار ایراداتی شدند، نشانه خرابی دستگاه میباشد.

به یاد داشته باشید تعمیر دستگاه جوش اینورتر نیازمند تسلط به برخی از آموزش های لازم برای این کار میباشد. بهتر است قبل از اقدام برای تعمیر دستگاه جوش اینورتر نسبت به توانایی خود و همچنین ابزار آلاتی که باید برای تعمیر مورد استفاده قرار گیرد اطمینان لازم را کسب نمایید.

اگر تسلط و دانش کافی در زمینه تعمیر دستگاه جوش اینورتر ندارید بهتر از هر گونه اقدام خود سرانه بپرهیزید زیرا ممکن است منجر به آسیب رساندن به سایر قطعات دستگاه جوش شود. تعمیر این دستگاه نیازمند دانش های پایه ای و تخصصی همچون فیزیک، مکانیک و برق میباشد که مطمئنا بسیاری از افراد از این علوم بی بهره هستند. مراکزی وجود دارند که کار تعمیر را از طریق اشخاص با تجربه و همچنین ابزار آلات مجهز انجام میدهند که بهترین روش برای تعمیر دستگاه جوش اینورتر میباشد. از آنجایی که شرکت تسلا در مسیر تولید دستگاه جوش اینورتر قدمبزرگی برداشته است برای تعمیرات دستگاه جوش اینورتر از تسلط و دانش کافی برخوردار است.

دستگاه جوش اینورترمزایای دستگاه جوش اینورتر

  • دستگاه های جوش اینورتر اغلب سایز کوچک و وزن سبکی دارند که بسیار مزیت مهمی محسوب می شود. وجود چنین خصوصیتی در اینورتر جوشکاری موجب می ‌شود این دستگاه قابلیت حمل و جا به جایی داشته باشد.
  • دستگاه های جوش اینورتر مصرف برق بسیار کمی دارند، آنها حتی می توانند با جریان های برق خانگی نیز کار کنند.
  • با دستگاه جوش اینورتر، می توانید مشخصات مهره جوش را بر اساس ضخامت مورد نیاز خود تنظیم کنید. جوشکارهای اینورتر ظاهر جوش را بهبود می بخشند و در عین حال کیفیت جوش را حفظ می کنند.
  • دستگاه‌های جوش اینورتر از نظر انرژی بسیار کارآمد هستند، بلکه اتصال بدون تنش و بدون هزینه نیز دارند. این جوشکارهای اینورتر جایگزین مناسبی برای جوشکارهای معمولی برای تولید گرما و مصرف انرژی هستند.

گارانتی دستگاه جوش تسلا

با توجه به سخت‌گیری انجام‌شده در مورد مونتاژ و قطعات استفاده در داخل برد دستگاه جوش، دستگاه جوش اینورتر از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. قابل‌ذکر است که دستگاه جوش اینورتر تسلا دارای 5تا7 سال گارانتی بی‌قید و شرط می‌باشد. و ازآنجا که شرکت تسلا درزمینه قطعات دستگاه جوش هم فعالیت چشم گیری دارد هیچ گونه مشکلی در خصوص تعمیر و یا گارانتی این نوع دستگاه جوش مشتریان گرامی را تهدید نمی‌کند. از شما مشتریان و همکاران گرامی خواهشمندیم کیفیت ما را هم مقایسه کنید.
شرکت جوش و برش تسلا آماده دریافت انتقادات در راستای پیشبرد اهداف و کیفیت بیشتر محصولات است.

 

نوشته های مشابه