دستگاه جوش, مقالات

دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P

دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P تسلا

دستگاه جوش آرگون

یکی از بهترین نوع دستگاه جوش ها، دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P تسلا می باشد که شرکت تسلا در بازار برای شما همکاران و مشتریان گرامی عرضه می کند. این نوع دستگاه جوش از دو تکنولوژی ماسفت و IGBT برخوردار بوده است. تسلا برای داشتن جوشی بی عیب و نصب و آسان دستگاه خود را ساده کرده است تا همه بتوانند به راحتی راه اندازی و نصب کنند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

جوشکاری آرگون با این دستگاه، برای جوشکاری فلزات با استفاده از الکترودهای تنگستن غیر قابل مصرف، سیم پرکننده و گاز بی اثر آرگون یا هلیوم به عنوان گاز محافظ می باشد.  جوشکاری با دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P در مقایسه با سایر فرآیندهای جوشکاری، کارآمدترین و دقیق ترین روش جوشکاری است و پس از جوشکاری نیازی به تمیزکاری ندارد. این دستگاه جوش می تواند جوش هایی بسیار تمیز و بدون پاشش و با دود بسیار کمی را بزند.

اطلاعات دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P تسلا

دستگاه جوش آرگون Tig AC/DC) AC/DC 315P) تسلا قابلیت جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت، آهنی و غیر آهنی در تمام ضخامتها را دارد. با استفاده از این نوع جوشکاری می‌توان جوشکاری صفحات نازک و ظریف (به عنوان مثال:آلومینیومی) تا لوله‌های تحت فشار را انجام داد. در حالت AC دستگاه جوش آرگون ۳۱۵ پالسی تسلا، قابلیت جوشکاری فلز آلومینیوم را دارد. اتصال انجام‌شده با این دستگاه می‌تواند احتمال جدا شدن ورق‌ها و مقاطع آلومینیومی را به صفر برساند. در حالت DC به‌جز آلومینیوم قابلیت جوشکاری بقیه فلزات را دارد. این نوع دستگاه جوش آرگون ۳۱۵P پالسی یا به اصلاح Tig AC/DC دارای تورچ و انبر اتصال می‌باشد.
این نوع دستگاه جوش دارای سیستم پالس است. بنابراین به جوشکار این امکان را می‌دهد فلزهای باضخامت پائین را به‌راحتی و سهولت جوشکاری نماید.

دستگاه جوش آرگون AC/DC 315P یا همان‌طور که اشاره شد Tig AC/DC پالسی دارای قدرت قابل‌توجهی بوده است. به‌راحتی می‌تواند سر سیلندرهای خودرو را بدون نیاز به‌پیش گرم کردن، جوشکاری نماید. دستگاه جوش آرگون Tig AC/DC) AC/DC 315P) قابلیت استفاده به‌صورت هوا خنک  و آب‌خنک هم هست.

دستگاه جوش آرگون AC/DC 315Pتورچ هوا خنک و آب خنک

تورچ دستگاه جوش آرگون AC/DC یکی از تجهیزاتی است که در جهت جوشکاری با گاز محافظ آرگون یا دی اکسید کربن برای جوشکاری آرگون کاربرد بسیار زیادی دارد. تورچ ها با استفاده از تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته در دستگاه و قطعات مورد نیاز انتخاب و ساخته میشود. تورچ آرگون نسبت به هوا خنک و یا آب خنک بودن متفاوت می باشد. محبوب ترین تورچ جوشکاری، تورچ هوا خنک می باشد. تورچ هوا خنک جریان برق را که از رکتیفایر بوسیله کابل می‌آید را به الکترود تنگستن و گاز محافظ را به محدوده قوس و حوضچه مذاب هدایت می‌کند. تورچ هوا خنک برای آمپراژ های پایین استفاده می شود. مشعل جوشکاری یا همان تورچ در حین انجام کار، با هوا و یا هر نوع گاز محافظ دیگری خنک می شود. در جوشکاری با آمپراژ بالا گرمای بسیار زیادی پدید می آید. گاز محافظ به تنهایی قادر به خنک کردن نیست، در این صورت از تورچ آب خنک استفاده می شود. تورچ آب خنک همان‌طور که از نامش پیداست، عملیات خنک‌کنندگی تورچ توسط دستگاه یونیت آب‌خنک که وظیفه پمپاژ آب در داخل تورچ آب‌خنک را دارد، امکان‌پذیر است.

ویژگی های دستگاه جوش
  • قابل‌حمل و سبک بودن این نوع دستگاه جوش آرگون Tig AC/DC) AC/DC 315P) از مزایای دیگر این محصول محسوب می‌شود. دارای ماسک، انبر اتصال و تورچ می باشد.
  • نتیجه جوشکاری انجام‌شده با این دستگاه، به‌هیچ‌وجه ضایعاتی را ایجاد نمی‌کند.
  • مقاومت و چسبندگی بسیار خوب از مزایای این دستگاه است. با استفاده از دستگاه جوش آرگون ۳۱۵p دیگر شاهد کثیف کاری بعد از اتمام جوشکاری نخواهید بود. زیرا این دستگاه می‌تواند سطح جوش بسیار تمیزی را به وجود آورد.
  • بی‌صدا بودن جوشکاری نیز از مزیت‌های استفاده از این دستگاه جوش است. صدای ایجادشده با این دستگاه بسیارکم است. در محیط‌های سربسته که صدای ایجادشده می‌تواند مزاحمت‌های زیادی را برای افراد ایجاد کند بسیار مناسب است.
  • این نوع دستگاه ایجاد آلودگی نمی کند و این یکی از بزرگترین حسن های این دستگاه می باشد.
  • از دستگاه جوش تیگ ac/dc جهت جوشکاری سازه‌های آلومینیومی و صنایع دوچرخه‌سازی، رینگ‌های اسپرت آلومینیومی و همچنین سر سیلندرهای آلومینیومی استفاده می‌شود.
  • لازم به ذکر است جهت کارهای سنگین باید از این دستگاه جوش باقدرت بالاتر استفاده کرد.
  • دستگاه جوش آرگون Tig AC/DC) AC/DC 315P) تسلا دارای وزن و ابعاد مناسب جهت حمل و نگهداری می باشد.
  • این دستگاه عملکرد سیستم پالس جهت جوشکاری انواع صفحه های فلزی نازک را دارد.

یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع دستگاه جوش ها، دستگاه جوش آرگون Tig AC/DC) AC/DC 315P) تسلا می باشد. اگر می خواهید جوش های بی عیب و نقض و ظریف داشته باشید حتما برای خرید این دستگاه با شماره ی 02166171735 تماس بگیرید. مدیران فروش و مشاوران شرکت تسلا در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند.

نوشته های مشابه