دستگاه جوش, مقالات

دستگاه جوش S200

دستگاه-جوش-S200

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

دستگاه جوش S200

با سلام خدمت همکاران گرامی 
امروز قصد داریم در مورد دستگاه جوش s200 تسلا، مختصر توضیحاتی خدمت شما همراهان همیشگی ارائه دهیم. 
اینکه دستگاه جوش s200 تسلا چیست؟ 
دستگاه جوش s200 تسلا چه کارایی دارد؟
این دستگاه جوش چه کیفیتی دارد و در چه مکان‌هایی قابل‌استفاده است؟

مونتاژ DIP یا SMD

قبل از اینکه در مورد دستگاه جوش s200 تسلا توضیح دهیم باید به شما عزیزان یادآور شویم که کل دستگاه‌های جوش و برش موجود در بازار در دو نوع دیپ و smd مونتاژمی شوند. که دستگاه جوش‌هایی که به‌صورت دیپ مونتاژ می‌شوند اکثراً از نوع دستگاه جوش ماسفت و یا دستگاه جوش‌های IGBT که به‌صورت دو برد و یا سه برد مونتاژ می‌شوند در بازار موجود هستند.
آنچه که ذهن مشتری را درگیر می‌کند این است که دستگاه جوش مونتاژ SMD بهتر است یا دستگاه جوش مونتاژ dip؟
باید به شما همکاران گرامی عرض کنیم که هر تیپ از مونتاژ دیپ و یا smd یک سری مزیت و یک سری نقص دارد.
در مونتاژ نوع smd چون قطعات از طریق دستگاه‌های مونتاژ smd مونتاژ می‌شوند به همین دلیل دستگاه دقیق‌تر و با کیفیت‌تر مونتاژ می‌شود. و به طبع جوش تمیزتری نسبت به مونتاژ نوع دیپ دارد. اما در مونتاژ دیپ قطعات به‌دقت smd مونتاژ نمی‌شوند. از دیگر مزایای دستگاه جوش با مونتاژ نوع smd دیرتر خراب شدن و یا بعضی‌اوقات هرگز خراب نشدن است که بستگی به نحوه نگهداری دستگاه جوش خریداری‌شده توسط مشتریان و مصرف‌کنندگان گرامی دارد.
و اما اگر بخواهی از معایب دستگاه جوش و یا حتی دستگاه برشی که به‌صورت smd مونتاژ شده را یادآور شویم این است که در این نوع دستگاه جوش در صورت خرابی قطعات smd که قطعات خیلی ریزی هستند تعمیرش نسبت به دستگاه جوش‌هایی که به‌صورت دیپ مونتاژ شدند به طبع سخت‌تر می‌باشد. ولی در دستگاه جوش‌هایی که به‌صورت دیپ مونتاژ شدند به‌راحتی قابل تعمیر می‌باشند و قطعات به‌راحتی قابل تعمیر هستند.
و اما آنچه که قابل‌ذکر است در دستگاه جوش s 200  تسلا ما از برد تک آی جی بی تی از نوع مونتاژ smd استفاده کردیم و این نوع برد دارای PCB سه لایه سبز باکیفیت بسیار عالی استفاده‌شده است. با توجه به سخت‌گیری انجام‌شده در مورد مونتاژ و قطعات استفاده در داخل برد، این نوع دستگاه جوش از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. قابل‌ذکر است که دستگاه جوش s200 تسلا دارای 36 ماه گارانتی بی‌قید و شرط می‌باشد.

گارانتی دستگاه جوش S200  تسلا

و ازآنجا که شرکت تسلا درزمینه قطعات دستگاه جوش هم فعالیت چشم گیری دارد هیچ گونه مشکلی در خصوص تعمیر و یا گارانتی این نوع دستگاه جوش مشتریان گرامی را تهدید نمی‌کند. از شما مشتریان و همکاران گرامی خواهشمندیم کیفیت ما را هم مقایسه کنید.
شرکت جوش و برش تسلا آماده دریافت انتقادات در راستای پیشبرد اهداف و کیفیت بیشتر محصولات است.

نوشته های مشابه